WTF?!? Michael pappa till en tredje son?


Även om det här är sant eller int så fattar jag int varför dom bara int kan låta det var! Det hjälper ju ingen att spekulera om att Omer Bhatti kan vara Michaels första barn, eller hur? Det ryktas om att det hände under en kärleksnatt 1984 och att ett oplanerat barn blev till. Men folk har ju alltid varit nyfikna och kommer alltid att vara men jag fattar int hur de skulle må bra av att höra att Michael har ännu en son. Om det har valt att inte gå ut med det så e det ju ngt man vill ha privat men det e ju också ngt man ger sig in i när man väljer att leva på att vara en sångare, skådespelare eller whatever men jag har alla fall aldrig förstått vitsen ! Hur mår folk bättre av att hör att den och den har gjort en bröstförstoring eller att ngn av kändisarna faktiskt har ett privatliv? Jag blir trött på det ibland men det e la lika bra att komma över det eftersom att det alltid kommer finnas nyfikna människor som int står ut med att deras idoler har ett privatliv. Men aja var bara tvungen att skriva av mig lite och vi kommer säkert snart att få reda på om spekulationerna e sanna eller int men whatever om de nu skriver att det e sant eller int så behöver ju int det vara sant för alla vet ju att även pressen ljuger.
BTW Omer är väldigt snygg ;) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback