Äntligen hemma

Men jag ska int klaga skoldagen har gått snabbt och jag har haft roligt med mina brudz spec på NO:n med Malin, Kerstin och Stina fyfan asså xD Malin och Stina höll på att sätta eld på hela klassrummet, och Kerstin blev lit rädd att jag skulle göra samma sak för hon tycker aldrig att jag e försiktig med elden xD Haha skitkul hade vi iaf.
Stack hem till mormor efter skolan och åt lite middag och sen blev det hem och nu sitter jag och kollar på Buffy. Ska göra läxorna så fort Buffy e slut för vill helst int sitta hela kvällen. Har So(blää jag dör!) och Matte (blää jag dör ännu mer!) Hatar matte! Men men det måste ju göras. Nu ska jag slöa lite mer och sen ta tag i verkligheten.
Imorrn ska jag åka till Junkan för det e öppet hus så ska titta lite på barn och fritidsprogrammet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback