Blää för franska !

Sry att jag int bloggat ngt idag. men har vart så himla trött och har bara myst med mamma och bebis lit( våran hund ) Har typ ingen läxa imorrn, mer än engelska glosor men hur svårt e det egentligen? :P
Skolan sööög idag kan jag säga, hatar franska som vi har 2 ggr på torsdagar, asså när man pratat franska blir man ju helkt konstig i munnen bara för att man utalar J och R och annat shit så jobbigt. På NO:n så blev jag lite arg på Jonas för han tkr att jag e så oförsiktig så jag fick int jobba med Kerstin för vi typ störde alla andra lr vad han babblade om och då sa jag att jag kunde jobba själv men nej det gick ju int för sig, för vem vet då kanske jag spränger hela skolan?!?! Asså come on liksom så blåst och oförsiktig e int ens jag. Och sen kom det ngn konstig gas från litiumet eller vad fan det heter och asså gud vad illamående jag blev, trodde jag skulle kräkas serri asså, men jag e ju känslig mot parfymdoft, rök, nikotin och annan skit. Juliaa och jag typ stod vid fönstret och kippade efter luft xD aja, träffade Robban och Ante sen som satt och väntade vid rökrutan, snackade lite med dom och bestämde att de skulle komma till skge imorrn ist för att vi ska till Mjölby. Stack hem och sen blev det chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback