bläää!

Kvällen blev väl int riktigt som vi tänkt oss. Blev fest hos Figge ett tag men det språrade ut så vi drog vid 21.00. Var ute med Robban, Ante, Timone, Kim, Fillan, Alex, Nadja, coscos, Jonte och ngr andra ett tag. Men efter ett tag stack alla andra utan Malin, jag, Fiiah, Jennifer, coscos och Jonte. Vi var vid stan typ o gjorde typ nada, Malin och Jennifer stack efter ett tag och Coscos och Jonte roade sig med att trampa på våra kalla fötter, fy fan vad ont det gjorde!! Fiiah och jag stack hem vid 00.00 och vi åkte hem till mig och tittade på the texas chainsaw massacre och efter det var klockan typ 3 så då gick vi och la oss. Resten kan jag berätta om senare för mamma hotar med att jag int ska få månadspeng om jag int kommer ut och krattar löv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback