dödstrött

Jag e så himla trött ! Blev int mkt sömn i natt så var jättetrött i morse men det blev bättre när man kom till skolan och vaknade till lite. Men när jag kom hem igen så la jag mig i soffan och bara gluttade på tv, somnade t.o.m i 20 min eller ngt, det var skönt ;) Tittade på Buffy the vampire slayer, älskar serien asså. Tittade alltid på den när jag var lite och nu så går den i repris på tv400. Det gillas!:D Ikväll blirre bara slapp, har inga läxor till imorrn och de gillas ännu med:) Förstår mig int på vrf man ska hs läxor. Vi går i skolan i 6 timmar ungefär men endå ska vi ta med den hem sen på eftermiddagen. Jag förstår ju att man måste träna på prov och sånt men mer än det tkr jag int man ska behöva. Men det e min åsikt.
Blir nog att se måndagsfilmen på nian. The terminal eller vad den nu hette. Går ju ändå inget annat bra på tv.-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback