:'(



Trodde jag kunde lita på dej
lita på att du alltid sa sanningen och int drog ngr lögner
men jag kunde int haft mer fel
det bevisade du den gången jag bad dig att vara ärlig
och du bara högg mig i ryggen
Vi har varit kompisar i många år
men nu e våran vänskap slut
pga av dina tanklösa handlingar
pga av att du int använde hjärnan
du tänkte bara på dej själv
o sket i vad som hände med oss andra
men det e ju bara du som förlorar i slutändan
förtroenden och vänner
bara för att du int kunde tänka dig för
men det e slut med det nu
du har sårat nog
det går int att förlåta och gå vidare längre
du har bevisat för mig just vilken sort människa du är
det tog mig ngr år att få reda på det
men nu är det över
jag går aldrig mer tillbaka
aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback