fan.. :/

Jag vet int vrf jag int kan acceptera det, det tar bara emot så mkt. Jag tkr det e sjukt när jag har hört att människor int kan acceptera andra människor som dom vill va men nu kan jag faktiskt förstå dom. Man vill helt enkelt int att ngt ska förändras. Jag kan bli så förbannad på mig själv eftersom att det faktiskt int handlar om mig  och för att jag e jävligt självisk men det känns bara så konstigt och... fel. Jag e självisk när jag tänker på vrf detta händer just mej och vrf jag just ska få stå ut med det men jag kan int hjälpa det. Jag vill verkligen acceptera men jag vet int hur, kan int ngn hjälpa mig lite på vägen? Det har jag frågat mej flera ggr men jag vet att dom förstår hur jag känner för jag förstår int ens hur jag själv känner. Jag förstår int att jag kan motsätta allt det jag alltid trott på, att man ska acceptera alla som dom vill va. Jag hoppas att du kan förstå och kanske förlåta allt det jag sagt och gjort i framtiden för jag kommer int kunna förlåta mig själv. Jag borde int reagera som jag gör men jag vet int hur jag annars ska kunna reagera heller, för jag skulle aldrig kunna ljuga för dig, förlåt <3

Ville bara skriva av mig lite, kan int skriva om vad eller vem det handlar om pga säkerhetsskäl, att det e väldigt privat och det är inget som ngn annan har med att göra. Kände bara att jag behövde få ur mig lite av det jag bär inom mig utan att nämna nåra namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback