Finally Ready! :D

Äntligen klar med läxan. Den var int så svårt och det gick rätt snabbt. Jag ska bara läsa igenom So:n en gång till imorrnbitti men nu ska jjag bara lägga skolan åt sidan hela kvällen och mysa med familjen framför Son's of anarchy och DH. Det ska bli skönt och imorrn e det bara halvdag, slutar 20 i 1 och sen på kvällen så åker mamma och jag till Anders Jungstedt för att titta till stället. Jag e nyfiken men har int bestämt mig för om jag vill gå Barn och fritid eller omvårdnad än ska kika lite på de programmen när vi besöker Kungshöga och Dacke med skolan. Vill ju kanske bli sjuksköterska, barnmorska eller förkolelärare det finns så mkt man kan bli ju såp det e så svårt att välja men jag tror jag e inne på rätt väg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback