Fredag igen! :D

Asså måste faktiskt säga att det var riktigt kul i skolan idag och i vanliga fall är jag den sista som man brukar höra det av. Började med engelska då vi delade in oss i samma grupper som förra gången och diskuterade massor olika saker, på engelska då, skitkul har jag och babes alltid. Sen varre svenska och då delade Eva in oss i grupper kom med Julia.F och Fiiah<3 och man skulle typ diskuter om betyg ocm det e bra eller dåligt och ja, jag gillar ju att diskutera och debattera (heter det så?) så aa det var också kul., Sen varre SO jobbade lite i boken och sen kolla på film och skottet i Sarajevo (vi håller på med första världskriget). Lunch och gympa då vi körde hjärt och lungräddning för fan höll på att dö av garv xD och sen ST då vi tittade på en film som heter Love Boogie, skrattade ännu mer. Men man känner ju verkligen igen sej lite och det kändes lite tragiskt xD men mest varre bara skrattretande hahah xD Så aa det var min dag askul ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback