Godmorgon

Vaknade vid halv tolv av att farmor <3 ringde men hon hörde att jag var nyvaken så hon sa att hon skulle ringa senare. Gick upp fölr jag kunde int sova längre, åt frukost och borstade tänderna xD Sen blev det att försöka kamma ut de typ 3 liter av BOBBY'S jag hade i håret men det gick rätt lätt ändå. Skulle egentligen behövt duscha men ska över till mormor och morfar på farsdagmiddag snart och aa det tar en evighet att fixa mitt hår efter jag har duschat så det blir att ha håret i en knut och duscha ikväll. Blir hemmakväll ikväll tror jag, har vart ute varenda helg i typ 10 veckor känns det som, men så ska det ju va :D men idag vill jag bara ha en myskväll med familjen, det låter bra i mina öron för gud vad trött jag e efter sena kvällar och skolan.  Men nu ska jag fortsätta fixa mig bloggar mer sen.
Puss Ellaah <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback