Heej

Jaha vet int riktigt vad jag ska säga om dagen. Det var en väldigt känslosam dag i skolan. eftersom ni kanske har fått lite hintar om att jag har vart osams med en kompis och våran lärare, som är väldigt omtänksam och alltid bryr sig om vårat bästa, hade sätt att vi bråkat och att vi alla såg väldigt lessna ut så hon tog med oss plus Malin med in i ett rum så att vi kunde prata ut. Tänker int berätta vad allt handlade om eftersom det e väldigt personligt men vi var alla mkt arga ibörjan men det slutade i tårar och att vi blev sams. Så det e ngt positivt eftersom jag saknat oss, vårat gäng asså jättemkt.
Nu ska jag laga mat till familjen och sen drar mamma och jjag till lkpg för att titta på skolan som jag e lite intresserad av. E ju dags för gymnasievalet i februari så jag ska kolla på 3 skolor, en i mjölby, en i Norrköping och den här i linköping då., Tror att det kommer hjjälpa mig lite i mitt val., Men nu måste jag dra har lite bråttom. Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback