Ibland blir man så himla trött..

på skitsnack och sånt som egentligen int betyder ngt eller spelar ngn roll. Man vill bara låta det va, gå vidare liksom men iblend går det int hur mkt man än vill för det kan finnas andra parter som int vill att man ska gå vidare. Lite svårförståeligt kanske men jag blir bara så trött och irriterad. Jag orkar int älta detta fram och tillbaka. Jag orkar int det, det e int värt det. Jag vet att det int kommer funka ändå så låt det bara va, snälla! Men känner jag dig rätt så kommer du int låta det va. Men jag har faktiskt större bekymmer än att pleasa dej hela tiden, jag e trött på att pleasa alla. Jag borde göra ngt för mig själv för en gångs skull. Bara vara lite egoistisk för en enda dag. Men det e svårt, jag e van att sätta andra människor före mig själv, att bry mig om andra i första hand men det verkar som om jag måste ändra på det. Helt enkelt ta hand om mig lite. För det e ofta jag ligger sömnlös om nätterna för att jag grubblar över hur andra har det och hur morgondagen kommer se ut. Nej, det e skärpning nu Ellaah! Du måste börja ha lite me-dagar, man får faktiskt vara lite egoistisk ibland! Tyck att jag e knäpp men jag boostar bara mig själv lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback