Igårkväll

Glömde ju att berätta om igår kväll. Vi kom in till Mjölby vid kvart över fem och vi stack först till Ugglan så jag fick köpa en skrivbok till "Boken om mig" jättefin var den. Med sidenguld tyg som omslag! Aja sen ringde Simon när vi var på lindex och vi stack ner och mötte dom vid kicks o Malin och Fiiah gick in för att kolla på parfymer och Simon, jag och Robban satt utanför och väntade. Johan och Figge kom efter ett tag och vi gick ut och gjorde typ nada. Fy fan vad jobbig Simon var igår, han typ slog mig, Fiiah och Malin hela tiden och typ dumförklarade mig. Ush asså, vad arg jag blev så blåst e jag faktiskt int och kommer aldrig att bli! Iaf gick till Daves så Malin och Fiiah fick äta och där var snyggbrudzen Amanda, Fillan, Jolin och Malin så vi stack ut med dom och på vägen träffade vi Feja och Natalie och deras moppe startade int så de var tvungen att dra den hem. Jonte kom och vi började gå upp mot Ralle. Fiiah, Malin o jagh mötte upp Melinda på station och sen gick vi också till Ralle där det typ var chill. Amanda, jag, Malin och Fiiah gick ut ett tag och vi gick till ett typ övergivet hus eller ngt i skogen och jag lovar det spökade där, man hörde saker hela tiden. Fiiah och jag höll på att dö o Amanda vägrade t.o.m att gå ner medan Melinda som ä rätt van int var rädd överhuvudtaget. Gick ner dit igen sen med Coscos och Natta men det e skit läskigt så vi gick int ner. Vi åkte hem vid 23.00 och då så tittade jag på tv och gick och la mig vid halv två typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback