Jag lovar att det e sista inlägget xD Men OMG asså!!

Kom just på att jag skulle berätta att alla tjejor i nian på våran skola sticker till Stockholm den 27 nov. Och ni kan aldrig gissa när vi ska åka, fick typ en chock. Kl 05.15! :O Kommer ju vara död ju! Sova hela vägen dit för man måste vara pigg när det vankas shoppingdag. Meningen e egentligen att vi ska till Riksdagshuset och där kan man ju också slummra ett tag om man e trött ;) Vad finns det för intressant att lyssna på där ändå liksom? Bussen drar hem vid typ 17 och tänk er , Fredagstrafik och Stockholm, det går int i hop perfekt så vi e int hemma typ förrän halv nio, nio om int ännu senare. Jag kommer vara en zombie när jag kommer hem kan jag lova, typ sova direkt? YEAAAHH!!
Vad bara tvungen att tillägga detta så ni kan känna lite empati ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback