Kom hem nyss

Kom hem nyss från mormor och morfar. Hade rätt mysigt med den goda maten och levande ljus men vi började debattera om ngt helt oviktigt så stämningen förstördes lite men ja uppskattar verkligen att mormor ansträngde sigf så för våran skull med maten och allt <3. Pratade nyss med Fiiah i tellen och nu tänkte jag gå ut med the dogs en sväng men ska se Ttta han snackar först, den e ju asrolig xD och sen går jag ut en sväng med mina bebisar<3 och kanske mamma om hon vill. Jag orkar int gå ut i kväll med så det blir hemma med mamma, babiies, Hasse och bror. Ska se Loretta Lynn inatt kl 2, sent men den e så bra så jag måste bara ! :D Annars har jag int så mkt inplanerat kanske blir, lite spakväll med hårinpackning och ansiktsmask annars får det bli nästa helg för känner att jag måste ta hand lite mer om mitt hår och min hy nu när vintern kommer., Men nu ska jag kolla FB, BDB och lite mejl innan filmen börjar (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback