New Moon


Snart är det Sverigepremiär för den populär uppföljaren av Twilight, new moon visas för första gången i sverige den 20 November om jag int minns fel. Till min lilla stad kommer den 25 november så då kommer jag och mina kompisar sitta bänkade framför bioduken. Jacob (Taylor Lautner) har ju blivit så himla snygg!! Tyckte han var snygg förut med men när han klippte håret och gick upp massor kilo i muskler så e han ju så snygg att man typ dööör när man ser honom! Edward (Robert Pattinson) också, hans hår och hans sexiga röst! OMG asså! Tyckte i första filmen att Edward var snyggast och att ingen kunde bli snyggare än Robert typ men nu vet jag int längre, dom e lika snygga båda två, tror jag! Man kan ju knappt tro att Taylor e samma person, han har blivit så mycket snyggare. Trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag kan faktiskt int avgöra vem som e snyggast, tar man på kroppen e det ju helt klart Taylor men utseendet och personlighet tävlar om första plats. Men personligheterna e så olika ju, Taylor har bra självförtroende och är uttåtriktad medan Robert är blyg och int har så bra självförtroende. Kanske kan avgöra när jag sett filmen, det får vi se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback