Slapp/spadag

Idag har det typ vart slö framför tv, datorn och med en bok i handen. Har också hunnit med att ha ansiktsmask, hårinpackning, peelat kroppen och smörjt in mej med lotion så nu känner man sej jättefräsch. Har nog int haft spadag på evigheter och jag kommer int ens ihåg sist jag hade ansiktsmask, har liksom int haft tid på länhge har haft så mkt annat på hjärnan och har int haft en tanke på att ha en "meday" men idag tyckte jag att jag hade tid och att jag förtjänade att vara lite egoistisk xD Nu blirre tv och sova vid elva typ, vill int gå och lägga min för sent eftersom det e skola imorrn men int för att jag tror att jag kommer kunna sova ändå, med tanke på att det e söndag och att jag faktiskt int gick upp förrän kl 13 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback