söndagsångest

Söndagsångest e ngt jag alltid får om det är skola på måndagen. Vet int vrf, men jag tror det e för att jag hatar tidiga mornar. Ush asså! Det e dxet värsta som finns för när jag ska gå och lägga mig känns det som om jag spänner mig i hela kroppen för jag vet att jag int kommer få sova lika länge inatt och så slutar det med att jag knappt kan sova över huvudtaget. Som nu, det e så himla trååkigt för jag vet ju hur trött jag kommer va imorgon. Men på måndagkväll brukar det sluta med att jag stupar i säng pga sömnbrist och somnar så fort jag lagt huvudet på kudden. Vrf kan det int vara så på söndagar också, int det där med sömnbrist så klart men att jag somnar direkt. Jag trivs ju i skolan, ja så mkt som man nu kan trivas där och liksom jag ser fram emot att träffa mina kompisar men det e just att gå upp så tidigt som e så jobbigt. Jag e en sena-morgonar-sena-kvällar-tjej.xD Jag älskar att vara uppe sent på kvällen och sen sova till typ kl 12. Jag förstår ju att det int funkar i all evighet men jag längtar alltid efter helgerna och loven.. mest när det blir mattelektion.. fyfan asså vad trååkigt.. Har glömt bort schemat över lovet (int för att jag ngnsin håller reda på det xD) så vet int om vi hat matte imorrn men det hoppas jag verkligen int för ush. Gympa kmr jag ihåg att vi har imorrn iaf o det e rätt okej. Om vi gör roliga saker men det gör vi ju aldrig, för vi har ju trååk-Jonas. Jag lovar! Han e typ 29 år och beter sig som en gammal gubbe! Det kan verkligen gå en på nerverna ibland. aja nu ska jag int snacka, eller aa skriva bort hela natten får la försöka att sova iaf. Gonatt! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback