Sry för inget bloggande men...

Jag mår skit rent ut sagt, okej, i söndags tog jag lite paus från bloggandet men när jag vaknade i morse så spydde jag !:O Trodde det bara var morronillamående eftersom jag har det ibland så jag gick till skolan iaf men det blev int bättre bara värre. så Kristina skickade hem mig, kom hem vid 10 typ och låg däckad till kl 15. Ush, det e ju int influensa eller ngt det e jag säker på men med mitt dåliga immunförsvar så kan man faktiskt int förvänta sig ngt annat nu när vintern kommer. Gar int kollat om jag har feber, men det har iaf int blivit bättre så har ätit massor med alvedon. Har ont i halsen och e förkyld med. Kommer nog int skriva så mkt på bloggen nu innan jag mår bättre iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback