Sry för no inläggs idag xD

Hahah, har haft fullt upp idag så hade int en tanke på att slänga in en liten uppdatering i förbi farten. Skolan var okeej och vet ni eller? Jag hoppade över bocken idag :D Berättade väl om det? Iaf vi hoppar ju över bock med trampolin och det och jag e så himla feg så jag bromsade in mig själv med händerna, men idag när jjag försökt typ hundra ggr så blev jag asarg och typ sket i om jag slog ihjäl mig (skämtåsido men jag e väldigt VÄLDIGT klumpig) då klarade jag det, typ bara flög över, så jäkla kul! Gjorde om det typ flera ggr efter det. Sen var det fredagsmys med alla tjejer eftersom att killarna e på PRAO så vi satt och myste framför film med snacks. Skitmysigt ju! ;D Sen hade vi lite tjejsnack och sen var det dags att gå hem. Ska fixa en grej skriver om kvällen om ngr minuter.
BTW TREsemmé funkar ju skitbra! Märker redan resultat, mitt hår är jättelent och skönt. Mamma märkte ingen skillnad men hon har ju redan änglahår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback