The evening

Efter skolan och när jag hade ätit så ringde jag och Fiiah och Kerstin och vi bestämde att vi skulle träffas när vi hade fixat oss. Lyssnade på M.J medan jag fixade hår och make-up, tog typ en timma? Drog ut och träffade Kerstin, Fiiah och Juliaa utanför Juliaa. Juliaa var sjuk och gick ut i pyamasbyxor xD men hon stod jju bara utanför sig. Robban och Kim kom och Juliaa gick in efter ett tag och vi drog bort till rökrutan vid trojan och bara chillade. Robban och Kim åkte hem till Mjölby för att ta på sig varmare kläder o Fiiah och jag drog och käkade pizza. Sen hem till Fiiah, chillade och umgicks med hennes alldeles för söta lillasyster (fyra år) ;D Vi hade lite "tjejsnack" och hon avslöjade kanske lite för mkt om hennes "kärlekar" xD hahah asgullig e hon.:D Tittade på idol och sen droig vi ut på en långpromenad i en timma typ. Hade asmysigt och skönt varre, fast att det snöade men det var skönt att röra lite på sig och jag älskar ju snö, men int när det snöar den ska liksom bara ligga där som ett täcke på marken när vintern intågar xD Hem till mormor och tittade på resultatet av Idol, jag visste att Eddie skulle åka ut, visst han har talang men bland de orginella och extraordinära artisterna som återstod så var han bara trååkig.
Hem efter det och nu sitter jag här och bara chillar (y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback