Tjaaaa!

Värsta bra humör här idag då! :D Tänk vad mkt en sovmorgon kan göra. Var så himla skönt att gå upp imorse och se att klockan var halv 9 och int halv 7,7. Hade bara 3? lektioner idag om jag minns rätt snacka om skönt! Okej, ni kanske tkr att jag överreagerar lite men vi har aldrig håltimma eller sovmorgon så det e bara så himla gött:D Idag e det bio med brudzen, min dag blir bara bättre och bättre :D This is it, står på listan och jag längtar like crazzy :D Det ska bli så himla roligt, hoppas att filmen e bra nu då men det e la klart, M.J har ju huvudrollen ;)
Nu blir det plugg och ät och sen drar jag vid 6 hinner nog med ngt eller ngr inlägg innan det, får se;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback