TjaaTjaa Ellaah här ! :D

Var bara tvungen xD
Ja, skoldagen har varit rätt bra är bara trååk att vi har 2 fransklektioner på en dag men det gick snabbt ändå. Juliaa försöker få med mig på att flytta med henne till Gamleby och gå djursjukvård och visst vill jag gå den linjen(tror jag) men jag kmr nog int få flytta för mamma, men jag håller med om att vi skulle ha jäkligt kul., Juliaa och jag i ett dubbelrum, hahha jag kan se det framför mig xD Men ska åka och titta på himmelstalund i Norrköping och får se vad jag tkr om det först. Har nog int lust att få massor med studielån på halsen än. Men kul skulle det va :D Slippa skithålan skänninge, det tackar man ju int nej till om man int måste.
Ä skithungrig, har kanppt ätit ngt i skolan så det kurrar i magen. Får hoppas att mamma tänker ställa sig vid spisen snart. Jag gjorde mat igår för att vi skulle kolla på Junkan och mamma jobbade men man tkr ju ändå att brorsan borde ställa upp ibland men ni kanske vet hur det e med brorsor? Min sitter iaf instängd på sitt rum med datorn framför sig 24/7. Aja nu ska jag läsa lite om olika gymnasier, blir svårt att välja snart men man måste ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback