TREsemmé


Mamma och jag bestämde oss för att prova TREsemmé idag så vi köpte det när vi var på konsum för att fixa snacks till tjejmyset i morrn i skolan. Blev Trocadero och clementiner för min del xD Har int vart sugen på godis på länge så vet int vrf jag äter det ens. För att vara ärlig så gillar jag det int över huvudtaget men det blir att jag äter ngn godisbit då och då ändå. Men iaf det var int det jag skulle ta upp nu. Kan int riktigt uttala mig om vad jag tycker om denna hårvårdsprodukt än men vi valde iaf Volume och jag har hört bra recensioner om den. Håret e int torrt än men jag tkr ändå det känns mjukare och lenare men jag kan ju som sagt int uttala mej efter bara en dusch med TREsemmé. Om jag gillar den så nämner jag den nog igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback