Trött !!

Jag är ärligt talat astrött och jag som trodde att jag skulle kunna vara vaken lite längre pga sovmorgonen imorrn men jag kommer nog däcka vid tio halv elva. Det gick verkligen int sova igår, alla var vakna värsta länge i huset och hade hög volym på tv, spelade musik på datan, tände överallt och smällde igen dörrarna. Jag somnade nog int förrän 2 eller ännu senare för när de väl hade gått och lagt sig så gick det int sova för att jag liggat vaken så länge. Jag kan int fatta vrf jag har så svårt att sova, okej igår kanske man kan förstå't men annars, jag har ju typ alltid det fast att jag e skittrött. Det e jobbigt kan jag säga, ush asså men ikväll kommer jag nog sova gott lycklig över att jag får sova längre imorrn (A) xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback