Utekväll i Mjölby

Trots att jag int var på humör hade jag en väldigt trevlig kväll. Åkte in med Fiiah vid 18? Mötte upp Robert, träffade Danne, Ralle o Timone ett att tag men sen stack dom och Robert åkte och hämtade Kim. Var på stan med massor med folk, Fiiah, Melinda, Melindas kompisar, Jolin, Amanda, Emma, Love, Alex, Kim, Robert, Ante, Figge, Felicia, Felicia, Fabbe, Albin, Coscos, Freja, Nadja och aa var så många så vet int men tror int jag glömt ngn?
Hade sktkul, spec när de där konstiga killarna kom och när jag Fiiah och Robban typ hade skrattkalas. Fyfan asså måste bara berätta, Robban snackade med Fabbe i tellen.
F: Görru?
R: Jag e med Ellaah och Sofia
F: Va?! Ellaah och f*tttröja?
R: Haha *skrattattack* SOFIA!

Hahah trodde jag skulle dö av garv, vi skrattade nog åt det i en halvtimma tror jag, Fiiah och jag höll på att kissa på oss så Nadja föllde med oss in på Newport där hennes kille jobbar så vi fick kissa för annars hade vi nog int klarat oss hela kvällen xD Efter ett tag typ stack alla så det var bara jag Fiiah, Felicia och Fabbe kvar, satt bara och chillade och sen varre dags för mig och Fiiah att dra hem. När jag kom hem tittade jag på film med bror och mamma. "House on the left" tyckte int att den var bra men nu ska jag sussa lite ;)
Godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback