Wohoo!

Dagen har vart rent ut sagt kanon, skolan var ju trååk men när jag fick reda på att vi ska få sovmorgon 1timma och 10 min imorrn så gjorde det min dag!:D Kom hem och frågar mamma om hon har lust att betala min TH biljett tills jag kan betala tillbaka (just det, jag och min brudzz har bestämt oss för att det vore roligt eftersom vi faktiskt var helt såld på dom en tid xD) Mamma sa att hon kunde det och så drar hon 100 kr imånan tills jag betalat tillbax så nu e jag ännu lyckligare!! :D Ska bli skitkul ju :D Idag e det bara stääd och träna på matteprov tills imorrn ska bara träna lite orkar int mer vet att jag int kommer få mer än g ändå. Suger på matte, fast e nöjd ändå för har aldrig fått IG. Har So prov nästa vecka med och där satsar jag på ett MVG, har första världskriget vilket e väldigt intressant och jag gillar religion :). Sen har vi ett No prov på torsdag med och det e typ om joner och atomer, astrååk och asonödigt asså. Jonas säger att det bara e ett läxförhör men det får han säga vad han vill om för jag har aldrig vart med om att ett läxförhör e så avancerat och stort. Menmen får la se hur det går :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback