Äntligen känner jag mej bättre

Ja, som sagt jag mår bättre men tar det fortfarande lugnt med rädsla av att kroppen lurar mig igen. Idag har jag fått rätt mkt gjort, spenderade de 4 första timmarna på dagen med att städa rummet, ja vet 4 timmar är verkligen länge men vad ska man säga annat än att det var STÖÖKIGT.
Stack till mormor framåt kvällen och tittade på Idol. Jag gillar många i år och som tur var gíck alla mina favoriter vidare vilka är, Calle, Erik, Rabhi, Mariette och Tove. Asså jäklar vad Tove e bra och hon är bara 16 med, damn girl! Efter idol så satte mamma, jag och cw oss i soffan igen och satte på SAW V. Den var la sådär. Nu blirre lite dator, tv och sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback