Fick int jackan :/

Det var ngn som budade i sista minuten typ och jag hade loggats ut på ngt sätt så jag hann int lägga ett högre bud. Men inget gråt över spilld mjölk eller hur e det man säger? Blir att köpa en jacka på fredag ist om jag hittar ngn snygg. Tittade in lite på Ginatricot.se för att se om de hade ngr fina klänningar och såg en hel del som jag gillade men måste ju se hur de ser ut på först.
Det har vart tv-kväll hela kvällen typ och har tittat på Ugly Betty, Desperate Houswives, Christine, America got talent och filmen "Because I said so" tänkte se jyrkyrkogården 2 nu vid 2.15 också men den har jag sett förr så det blir inget med det, desutom e jag int så himla förtjust i den. Nu blir det lite chill framför datorn och sen sova.
Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback