Heeeeeeeeeeej!

Jaha har int skrivit ngt på ngn dag eller ngt men jag kan bara säga att livet leker ! xD Jag mår bra, är lyckligt och har världens bästa kompisar, vad mer kan man be om? Hahha jag ä en människa som alltid överdiver så när jag är glad är jag riktigt glad som ni kanske ser. Så aa d ska ni int se mej när jag e sur hahha xD Aja idag var det ju skola, kort dag, skööönt! Hade engelskaprov idag gick kanon, kan nog bli ett mvg, men sån är jag, glädjs i förvägh men hur säger man nu... Bättre att glädjas i förväg än att inte glädjas alls.. ja, ngt sådant. Idag blirre plugg till franskaprov imorrn och soprov på fredag men det ska nog gå bra (A) men just nu ska jag se lite på charmed och äta clementin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback