Heeej

Vaknade vid 12 typ och satte mig och åt frukost. Läste lite samtidigt ich bara chillade, älskar loov!:D Duschade och fönade håret lite men orkade int föna hela eftersom mitt hår e så tjockt och det tar evigheter så jag gjorde flätor och lät det självtorka. Stack över till mormor och morfar, de hade främmat med morfars syskon, sykonbarn och min kusin och morbrors tjej. Lekte lite med Moa, min kusin som e 5 år asså det var int alls länge sen jag träffade henne men gud så stor hon har blivit! Aa morfars syskon och syskonbarn drog typ hem efter ett tag och jjag var lite social med resten av folket. Blir kanske att å¨ka och simma och sola ikväll men inget bestämt får se. Nu ska titta lite bloggar och mejl och sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback