Heej igen !

Har ju vart på prao sen i måndags så har int skrivit så mkt för man e rätt trött när man kommer hem. Praoar på p-lidens dagis med barn mellan 0-3 år. Så himla underbara barn asså, stormtrivs :) Skönt e det at slippa skolan och läxor men man ä ändå rätt trött när man kommer hem på kvällen eftersom det blir mycket lek och spring med barnen och annat men de så gulliga allihopa så det går jättebra! Jag känner redan nu att jag kommer sakna dom mkt när jag slutar :/,, men jätteroligt har vi och idag var vi på teater. Inger, Ingärd och jag tog fem av de äldsta barn och gick bort för att titta men det slutade med att vi bara var 3 eftersom de andra två blev rädda för personerna som spelade katt och hund i teatern. Stackarna :/ men det gick över sen.
Nu ska jag äta snart tror jag och bara chilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback