hemma från City gross

Nu är mamma och jag hemma igen fullpackade med påsar från mataffären plus en pumpa som jag insisterade på att vi skulle köpa. Själv köpte jag hårfärg, blond för att färga utväxten och det, och sen köpte jag lite godis och tuggummi. På Fredag har bror, jag och mormor bestämt oss för att åka in till lkpg för en hel dag på stan och det gillas ju alltid. Ska köpa Bobby's hårspray på kicks och sen får jag se om jag köper balsamet och shampoon med. Sen ska jag se om jag hittar en klänning till Jul och nyår, vet att det e mkt tidigt men nästa månad ska jag köpa julklappar, åka till stockholm och sen gå på "Michael Jackson: this is it" och "New moon" på bio samt klacka om lite skor sen har jag nog int så mkt pengarna kvar och isf ska de va till buss och annat. Nu ska jag mysa framför tv:n med familjen och hålla koll på min jacka som eventuellt blir min om 2 timmar. Borde duscha också men det kanske jag gör i morgonbitti ist för då har jjag mer tid att föna och hålla på orkar int med det ikväll. Jag lovar att om jag int fönar mitt hår så blir det jättelockigt och då tar det ännu längre tid att platta det sen och det vill jag int va med om. Ha en mysig kväll allesammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback