hemma igen

Kom hem för typ 2 timmar sen. Hade roligt men alla var typ deppiga så det var int lika roligt som vanligt. Klart att det e kul att hänga med alla polare men stämningen var int den bästa till en början men det blev bättre efter ett tag. Mamma kom och hämtade mig och Malin vid 9 och när jag kom hem mådde jag lite illa så jag gick och la mig och läste och då blev det bättre. Åt lite, kollade på tv och sen satte jag mej här. Vet int om det blir tidigt ikväll för jag e int trött så vi får se. Just det jag skulle berätta hur det gick hos tandläkarn. Jo, jag kom ju dit o fick lägga mig i stolen i den klastrofobiska, mobila husvagnen. De tog lite röntgenbilder och sen fick jag vänta en evighet på att de skulle bli klara. Joakim undersökte mig lite i munnen och så sa de. "Det ser bra ut, du kan gå. Hejdå" Och man typ bara "ok..eeej.. Hejdå" jag kunde ha fått sova lite längre ist för att ha gått dit tkr jag de sa ju int så mkt endå. Så då blev jag lite tjurig.
BTW Jackan e fortfarande min men det e fortfarande ca 22 timmar kvar tills jag vet säkert. Håll tummarna för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback