Hemma igen

Tittade på vem kan slå Filip o Fredrik trots allt men hemma hos mormor och morfar. Jäklar vad duktig hon var, shit asså den första som slagit dom! Fast att hon hade fått lårkaka och allt så fortsatte hon att kämpa enda in i slutet!
Nu visas Supernatural på tv-skärmen, älskart. Det gör vi hela familjen utan brorsan, vi e lite av Supernaturalsnödrar. Sam och Dean e så himla snygga, vilket e ett stort plus!! :D Måste gå och lägga mig rätt skapligt ikväll för ska till tandläkaren vid 12 så jag kan lova att jag går och lägger mig långt innan 3 idag. Får se om nån av brudzen vill hitta på ngt med mig sen för orkar int en sådan slappdag till, jag e en rastlös människa och jag tycker det e jättejobbigt att vara sysslolös. Så imorrn ska jag ta mig i kragen och hitta på ngt. Men just nu ska jag bara slappa med familjen framför tv:n och försöka glömma bort att jjag ska till tandläkarn imorrn, alla fall för stunden för gud vad trååk det e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback