Igår :s

Ja, igår så var dagen rätt bra till en början. Förfest hos Ralle och där träffade man massor med roligt folk.Sen drog man ut med Melinda, Fiiah, Jonte, Simon, Robban och Timone och Juliaa och Malin stack ngn annanstans útan att säga ngt! aja, blev jävligt full och visste int vart jag var efter ett tag så jag ringde mamma så hon kom och hämta mig. Jag vill säga tack till alla som stannade och hjälpte mej till skillnad från andra :@
Ärligt talat du säger att du alltid tar hand om Fiiah och mej och att du aldrig får har roligt men skitsnack! Det är alltid så att Fiiah och jag får ta hand om varandra medan du rent ut sagt skiter i oss. Men det ska jag komma ihåg den gången du e stupfull, då behöver du ju int räkna med mej.
Ush sry men jag e så jäkla arg att jag måste bara skriva av mej lite .. aja idag blirre bara chill och mys med familjen. Har jävligt ont i huvvet och mår sådär :S Jag lovar det dröjer ett tag innan jag dricker igen, jag har sagt det förut men den här gången har jag verkligen lärt mej en läxa, för min natt var int rolig kan jag säga:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback