Igår

Igår så började dagen med att Farmor kom och hämtade mig och vi åkte in till Mjölby och köpte en väldigt försenad komfimationspresent eftersom pappa "glömde" att bjuda henne. Efter det stack farmor och jag hem till mormor och jag lovar när farmor och mormor sätter igång och pratar då går det int att få stopp på dom så vi satt där i typ 5 timmar? innan farmor skjutsade in mig till Malin där Fiiah var. Plattade håret och sminkade mig där lite snabbt innan vi gav oss iväåg för att gå till Ralle som hade fest. Väntade utanför i typ 40 min på att Kim och Robban skulle komma, but what else is knew? Iaf hade ju lovat mamma att int bli full denna gång eftersom jag var helt redlös förra gången så det blev bara lite cider och öl. Tog mest hand om Robban som var skitfull vilket Erik med var, han kröp upp i ett hörn bakom en hylla och ett staffli? (heter det så?) och sov, fast han frös så vi la ett täcke över honom och lätt honom fortsätta sova. Sen klockan 23 kom mamma och hämtade oss vid boken men hon var lite tjurig för hon hade fått vänta ett gbra tag för det e int så lätt att hitta sina skor bland 20?-30? andra. Men vi kom hem iaf och då blev det att titta lite på tv och sen sova..
Idag blir det bara slapp och umgås med familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback