Jaha..

Vad ska man säga? Dagen har vart som alla andra de senaste vardagarna. Men skoj har jag på praon och det e ju ett stort plus. Längtar absolut int tillbaks till skolan det enda jag saknar är att träffa älsklingarna varenda dag, det blir ju typ bara på helger nu eftersom vi alla e på olika ställen, i olika städer. Utan Kerstin och jag då. 
Är inget stort fan av att åka buss på morgonen kan jag säga, ush vad trångt, man får ju stå upp hela tiden. Borde de int fatta vid det här laget att det borde finnas mer bussar. Aja man överlever iaf. Liam, en av de minsta, har börjat gå lite smått och det e så himla gulligt, för han e så glad hela tiden och skrattar. Iaf sen kom man hem och då blev det chill för man orkar typ inget annat. Ikväll e det ju Ugly Betty, Desperate Houseviwes och Christine och det gillas. Så ska gå och duscha snart så jag e klar lagom till UB. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback