Kvällen

Blev myskväll i kväll me. Hade tänkt att dra ut med Fiiah och Melinda och träffa Mjölbyfolket men det fanns helt enkelt int tid till det. Färgade ju hår, vilket blev JÄTTE ljust :O och städade kaninburen och käkade pizza med familjen. Men det e skönt med myskvällar ibland med.:D
Imorrn blirre Lkpg med mormor och bror så blir att gå upp vid halv 9 för vid halv 10 ska vi över till mormor och äta frukost innan det bär av till storstan xD måste verkligen leta efter en jacka och en klänning plus att jag ska köpa Bobby's hårspray och så måste jag köpa en skrivbok för att skriva in det där skolarbetet i "Boken om mig". Har föresten int skrivit i den på länge, har bara skrivit 4 kapitel så jag måste sätta fart. Kommer nog int hem förrän 18 för det brukar ta rätt lång tid för oss. Äter i stan med eftersom vi e så länge Hinner nof inte skrova ngt imorrn bitti så jag skriver om min dag när jjag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback