kvällen

Nu har jag myst framför tv:n och jag väljer att missa Filip o Fredrik och sticker över till mina morföräldrar. Mamma jobbar och karlarna i huset gömmer sig alltid inne på sina rum så jag spenderade mitt söndagsmys själv men det har jag inget emot, ibland föredrar jag att titta på tv själv vilket jag gjorde idag. Jag tkr om att ha lite me-time ibland. One tree hill och Gossip girl var lika bra som vanligt men OTH ska alltid sluta med ett spännande slut så att man vill se fortsättningen direkt. Men jag måste la helt enkelt vänta till nästa vecka även om det typ kliar i fingrarna xD. Måste bara säga att Chuck och Blair är ett jäkla bra par men jag fattar int varf de ska hålla på att leka de där lekarna hela tiden de e perfekta för varandra ändå. Men asså jag hatar Georgina hon bara förstör allt, och tror att hon är bäst. Det tror ju Blair med iofs men det e det enda livet hon känner till, hon behöver helt enkelt en ny start. Men nu ska jag int snacka om tv-serier som om det e verkliga livet längre. xD Jag ska dra över till mormor och morfar och se om de har rensat klart svampen. Ni förstår de e helt galna i svampplock och hela frysen e full. Det går helt enkelt knappt en vecka utan att de drar ut i skogen för att leta efter svamp och för det mesta hittar de flera korgar. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback