Michael Jackson-tema <3

Jaha vad gör man när klockan är kvart över tolv, man har inget att göra och känner int för att sova riktigt än. jo man gör massor tråkiga tester på Facebook bara för att fördriva tiden xD
Idag har det int hänt så mkt, praoat på dagiset vilket alltid är fartfyllt och roligt sen kom morfar och hämtade mig vid 12.30 o man åkte hem och nördade dator ett tag sen blev det över till mormor och sen på kvällen var det ju idol med M.J- Tema.. tyckte att alla var riktigt duktiga idag men mina favoriter e som vanligt Erik och Nicklas.. Calle, tove och Mariette är också klara favoriter men Tove gjorde int så bra ifrån sig idag tyvärr. För svårt låtval. Men  Erik och Nicklas var ju helt underbara och fatta om jag blev nervös när det stod mellan Camilla o Nicklas. Camilla tycker jag inte är så bra men iaf när man såg Camillas bild på skärmen trodde jag dom menade att hon hade gått vidare och då höll jag på att dö typ så förstå vilken lättnad det blev när jag förstod att det var Nicklas som gick vidare. Efter idol blev det att fortsätta se The fast and the furious: Tokyo Drift. Jag älskar dom filmerna asså, skitbra ju men synd är att Paul Walker int e med i sista filmen för han e så himla snygg men Vin Diesel är iaf med på slutet i ngr minut men man kan ju int annat än att älska hans kropp ;) hahah nää nu ska jag nog gå och sova, är helt slutkörd efter hela veckan. God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback