Motala o Mantorp

Gick hem till mormor o morfar och fick veta att morfar skulle åka och köpa 2 nya fåglar i Motala., Fråga mig int vilken ras, det var ngt konstigt iaf. Morfars källare är full med fåglar och jag tror att det e ca 45 st om jag minns rätt från när jag räknade sist. Jag och bror bestämde oss för att hänga med och efter mkt om och men kom vi hem med 2 färgglada fåglar. Jag fick guida morfar lite i motala för han visste int vart lidl låg men jag kan hålla med om att det e väl undangömt men jjag visste vart det var. Tjejen han köpte dom av var rätt trevlig men hon var rätt hersig och hårdhänt så det slutade me att en fågel bröt benet och det går ju int göra ngt med. Djurvän som jag e så blev jag väldigt ledsen och morfar med för han hade verkligen gillat denna fågel. Kom hem iaf och mamma och jag har bestämt oss för att åka in till Mantorp strax och handla lite mat för vi ska ha myskväll hemma ikväll. Det tkr jag låter bra för jag behöver en liten break från sena utekvällar xD men i helgen då jävlar brudz och mjölbyppl då blir det röjj!!:D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback