Mysbyxor-dag

Dagen vankas att bli en mysbyxor-dag! Skönt eftersom det har vart ståhej hela helgen och nu vill jag bara koppla av och kanske skriva lite på "boken om mig" har bara skrivit 4 kapitel typ men det känns int som om jag har haft ngn insperation för mitt skrivande och det tror jag int jag har idag heller men det måste bli gjort. Skrivandet kommer så lätt för mig, jag hittar lätt insperation och brukar aldrig ha ngt problem med det men det känns som om jag vart lite off senaste veckan. Vet int varför men min poetiska sida har liksom gått och gömt sig ngnstans. Men nu får den ta och komma fram igen för jag har läxor att göra! Men jag ska väl gå o dra på mig lite slappkläder och sätta upp håret i en slötofs o sätta fart med läxan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback