:S

Skrev inget igår eftersom dagen var så hektiskt och för att massor med trååkigheter hände så att jag mådde skit, rent ut sagt. Vill helst int prata om det. Var ju på Ikano igår där vi hade en heldagsshopping. Köpte en jacka på carlings för 450kr, som från början kostat 899 kr, sen köpte jag en klänning på BikBok för 199 kr och Bobby's hårspray 30ml för 35 kr, så att den får plats i väskan :D. Kom int hem förrän halv sex och vid sex åkte jag in till Mjölby. Vad som hände där vill jag int gå in på i detalj.
Jag kan bara säga att jag känner mej sårad, ledsen och besviken. Jag kan int fatta hur du kunde göra sådär mot oss. Ljuga om och om igen, svika oss och sen bara skita i det. Jag känner mig otroligt ledsen men om du nu har ngr känslor kvar i kroppen så måste du känna dig värre för jag miste 1 vän och genom dina tankelösa handligar så miste du 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback