Sen frukost

Vaknade av att mamma frågade Cw om han skulle hänga med till mormor. Konstigt, jag som vanligtvis int vaknar så lätt och mamma var t.o.m i ett annat rum. Menmen det var nog dags att vakna för klockan var 12.10 så jag låg och drog mig ngr minuter och kelade med min underbara hund Isabella och så gick jag upp och åt frukost. Har bestämde mig för att läsa om hela Twilightutgåvan för ungefär 3:dje gången. Men jag älskar böckerna så jag måste helt enkelt xD Längtar tills New Moon landar här i Skänninge, den 25 november för då ska jag och brudzzen dra och se den, såklart! :D Nej, men nu ska jag gå och göra mig i ordningen och dra över till mormor och morfar ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback