Sista praodagen :/

Idag var det lite svårare att lämna dagiset eftersom jag visste att det var sista praodagen. Hade just lagt alla barn utan Liam för att sova när jag skulle gå hem vid halv ett. Men när jag kommer ut så sitter Emilie och Ellinor upp i vagnarna. Jag berättar för dom att det är min sista dag men jag lovar att komma och hälsa på. Emilie blir ledsen och gud vad synd jag tkr om henne, det var nästan att det kom en tår på min kind med. Men det e faktiskt rätt svårt att tänka att jag int kommer återvända till dagiset för en normal arbetsdag igen. Allt har ju gått så bra och jag har fått bra kontakt med både personalen och barnen. Det var bara Ingärd kvar när jag skulle gå och man blir ju lite stolt över sig själv när hon säger att jag var den bästa praoelev hon någonsin haft och hon har jobbat på dagis sen 1973 så det är ingen korttid precis. Jag kommer sakna alla på Lönnerberga jättemkt men jag ska försöka åka dit och hälsa på så snart som möjligt eftersom jag lovade Emilie.
Ikväll tror jag det blir chill om int Fiiah drar ut mig på ngn fest ;) hon visste ju int om det var fest idag eller imorrn. Annars blir det bara idol och mys framför tv:n med mormor och morfar. Imorrn blirre iaf att vara med bästisarna igen för gud vad jag saknar er nu när vi int träffas varenda dag. Det blir nog Mjölby då och vara med mjälbyfolket ;) Ha det bra iaf .. puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback