The kväll with the Mjölby ppl and my girlzz! :D

Ja, som ni vet så kom Fiiah till mig vid typ 4? och vi fixade oss lite, mest jag eftersom jag var osminkad och nyduschade och int hade hunnit göra ngt mer än att föna håret. Fiiah hjälpte mej att trippla håret också sminkade jag mig. Mamma kom in med en tallrik morotspannkakor som ni också vet men det blev att jag gav nästan alla till Isa, min söta lilla japanska spets :D Hon tyckte det var gott i jämfört med mig. Fiiah och jag stack ner till konsum och fyllde på hennes busskort och så åkte vi iväg med bussen. Malin och Melinda hoppade på vid hattorp. Vi hade trevligt på bussen, som vi alltid har. Stack till Valentino så Malin och Fiiah fick äta och så bar det av till Ralle. Där var Robban, Simon, Kim, Nadja, Ante, Timone, Figge, Erik och Fabbe och Ralle, såklart. Vet int om ngr meer var där men dom kan ja int namnet på i sånna fall. Vi drog straxt därefter ner till stan där vi hängde hela kvällen. En polisbil kom när vi satt där och en trevlig tjej och en ASSNYGG kille hoppade ur och snackade med oss i kanske 20 min? Juliaa kom vid halv elva och vi stack hem vid elva. Blev int så länge för henne men vi hade trevligt den tiden vi var. Vi tog bussen hem och Fiiah och Melinda sjöng typ hela tin xD och Juliaa gjorde sitt konstiga ljud under restiden. Ja, fråga mig int hur det låter för det e för konstigt för att mina öron ska uppfatta det xD Hahha väl hemma iaf så käka jag lite och sen satte jag mejj här och tänkte kolla på Lara Croft men fastnade framför datorn. Menmen har ju sett den filmen ett antal ggr förut så det gör inget. Men ska la se till att komma i säng innan 2. Sovgott allihopa! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback