Tillbaka till praon

Då var det måndag igen då och även om jag tycker att det är roligt med praon så kan jag inte hjälpa att känna som om man går i en labyrint och går i cirklar. Man kan ju ha liksom "the time of my life" rätt ofta men varenda gång inser man att man hamnar på samma gamla ställe igen. Samma gamla saker måndag, tisdag, onsdag, torsdag och ja, ni fattar poängen. Ju äldre man bli ju snabbare går tiden och plötsligt är det t.ex måndag igen, livet springer iväg medan det känns tråkigt och långsamt att tänka på labyrinten och de eviga cirklarna.
men aja nu ska jag inte babbla om massor oförståeligt skit längre. Praon var lika rolig som vanligt och det gick bra men man e bara så himla trött när man kommer hem så blev att slänga sig framför tv:n, slå på en film och slappa. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer blir la tv och mys med la familia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback