Trött!

Sitter i min pyamas på sängen och klockan visar 02.04. Jag är trött men jag kan inte sova ! Imorrn är det skola o jag vet hur trött jag kommer att vara men vad ska jag göra, det går helt enkelt inte. Jag vet int varf men jag har ofta problem med att somna och int vet jag om det är för att jag har så många tankar i mitt huvud när jag går och lägger mej eller om det är för att jag har svårt att koppla av, det måste vara både och. Men jag har helt enkelt svårt för att tagga ner och slappna av och om kvällarna när jag ligger i sängen det är då jag har tid att verkligen fundera och grubbla över saker som jag inte gör tid för på dagen. När jag väl känner att jag är avslappnad och när jag äntligen tycker att nu har jag inget mer att fundera över så hoppar en nu tanke upp i systemet och då koncenterar jag mej på den istället för att sluta ögonen och falla in i drömmens värld. Detta börjar dock bli ett väldigt jobbigt faktum och jag har ingen aning om vad jag ska göra åt det. Jag försöker faktiskt att slappna av ibland innan jag ska sova och typ mediterar, kör lite yoga eller ngt liknande men inget funkar. Jag har faktiskt inget problem med att meditera konstigt nog för då slänger jag bort alla tankar men jag vet int hur jag ska kunna göra det när jag ska sova, det har helt enkelt inte funkat. Aja, nu ska jag inte tråka ut er längre om teorier om mina sömnproblem utan jag ska gå tillbaka med mitt evigt kämpande att falla in i sömn. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback