Äntligen!

Äntligen mår ja bra igen och ja e uppe på fötterna. Kan säga att det blev en hel del pluggande idag eftersom ja int orkat göra ngt när ja vart sjuk. Migränen kommer fortfarande lite då och då men ja får la helt enkelt köpa sånna där migräntabletter för ja får int komma mer efter i skolan. Ja jag kan bara säga att det är väldigt skönt att vara frisk igen för det e inget roligt att bara ligga i soffan eller sängen och inte orka röra en fena iaf inte om man blir lika rastlös som jag. Vid 21 blirre efterlyst och 22 blirre True blood och det gillas ju alltid just nu vet jag int vad som händer.

BTW hade ju beställt en ny plattång vet int om jag skrev det här men iaf jag fick den i dag! :D Görbra asså! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback